Lisa och Jag, vi är goda vänner fastän mycket olika. Vi tycker om olika saker men en sak har vi nog gemensaaaamt. HUMOR

Alltså, jag och Lisas konversationer är då finast av alla



Josefin: visst skulle vi bakelibaka imorrn som ett bakfreak på bakpiller?

Lisa: alltså jag är typ as förkyld såå

vill ni baka med mig?

Josefin: om du inte snorar som en snorare på snorarpiller

HAHA

im on freakin fire

Lisa: ha ha

how do you have friends? -.-

why am I your friend

Josefin: tja, det kan väl bara du svara på vännenpennen

du får väl fråga jesusbarnet

Lisa: o__o

Josefin: gud bevare oss alla och envar

men inte du'

Lisa: k

Josefin: för är en snorare

MRS SNORRIS

HAHAHAHAHAH

Lisa:  ALLTSÅ VAD HAR DU FÖR ALLVARLIG SKADA?

Josefin: jaså, du tkr om att dansa med mr. filch på THE JULBALE

Lisa:  hell yeah me like

Josefin: Hoppa runt med tassen på höften

HEGGY HEGGY HOGG HOGG

Lisa: och du sörplar te med dumbledore varje eftermiddag har jag hört

slurpeli slurp

Josefin: Dubledore är min bestisfestis

PÅ BESTISPILLER

Lisa: brukar ni dricka feestis? ^^

Josefin: nä, te var det ju

Lisa: jag har papper i neeeeeeeeesan

Josefin: inte jag

det har man bara om man är på snuvisskalan 7

allvarligt fall

Lisa : jahapp då ligger jag väl över den skalan antar jag. hohohihi de här snuvispillerna var starkare        än jag trodde

Josefin: så du erkänner att du knarkar snorispiller?

Lisa: nu tänker jag gå och åka skrana nerför garagetaket. sen ska jag ta på mig dunjackan och springa             runt som en eskimo runt kvarteret. hejsan svejsan!

Josefin: du får gå till farbror doktor

och titta på nesan

lillnosen

snoken

storsnoken

Farväl min bror

Lisa: lev i fred min vän

Josefin: nej, jag är en rebell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0