Josefins urval av favoritbilder


 




Kollade igenom min gamla användare på gamla datorn och kollade vad jag hade för bilder. Hade många oklara bilder måste jag säga, här ser ni ett litet urval.

1. Harry,Ron och Hermione så som dom såg ut på den tiden
2. Lars Leijonborg i en mycket charmig bild, jag var ett stort fan av han.
3.Dumbledore!!
4. Jag på walk of fame!!!!!!!
5.Tomas Ledin <3333<3<3<3333<333
6. Henke Larsson (hade minst 20 bilder på honom)
7. En läskig katt.
8.Aragorn som var min idol
9. En till bild av mina många på Lars Leijonborg.
10. Musse Pigg som ser stjärnan i det blå
11. Barcelonamärket WOOOO

Jag hade såklart måånga mer, speciellt på Lars Leijonborg, och en massa bilder på katter och hästar. (<3)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, jag tänker bara på då du och Fanny gick omkring om härmade Lars Leionborg! Haha! XD

2011-05-10 @ 17:12:00
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0