Bertha gamla Bertha

den här har jag haft på hjärnan hela dan, Åh, jag måste se den filmen, jag älskade den när jag var liten!
Idag på skolan pratade vi (kompisar) om barnprogram som vi såg när vi var små. Bla:
Arthur

Brum

Doris och Gösta


Rädda Joppe


Höna Pöna i det gröna


Sailor Moon


Trasdockorna


Stoppa duvan


och mååånga fler!
jag minns när jag satt i fåtöljen med Emma och såg disneydags varje lördag haha :)
Nu är det ju bara sämst barnprogram (och ja, jag har kollat upp det hihi), det var bättre förr!

Kommentarer
Postat av: Linneá

Håller med...

Hahah jag e bara någon random person xD



Men barnprogrammen var bättre för, jag har en syster som e snart 5 och hennes program suger, vi som är födda runt 90-talet fick se mycket bättre barnprogram, typ Gösta och Doris, Brum, Rädda Joppe...



Hahahahahahh tack och hej xP

2011-06-01 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0