1.Berätta om dig själv

Okej, jag börjar nu för jag är inte ett dugg trött.
.
Jag heter Maja Josefin Lindberg, bor i Röbäck där jag har bott i hela mitt liv. Har en mama och papa och 2 storasystrar som båda bor i hufvudstaden. Jag är 16 år och går i 1an på Midgårsskolan där jag läser Media (som att någon som läser min blogg inte skulle veta det). Jag är ganska tråkig, är typ som alla andra. Har brunt hår, ett blått och ett grönt öga, och jag spelar innebandy. Jag tycker annars om att läsa, fota, spela piano och lyssna på musik, helst mina vinylskivor (lät väääldigt djup och estetisk där). Tycker om att vara med mina vänner för dom är bäst! Hatar att vara ensam längre stunder, men vem gör inte det lixom?. KLAR
-
Och såklart en fin bild på mig. Nämen, en gif till och med. Där jag håller med i allt ni gör genom att nicka
.

Kommentarer
Postat av: josefin

sv; Hahaha,önskar jag kunde säga samma sak!

skoja bara, puss på dig!

2011-12-13 @ 09:38:08
URL: http://jjsundqvist.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du glömde skriva att du är gullig, snäll, vacker, rolig och underbar! <3

2011-12-13 @ 18:04:06
URL: http://fantasygalen.blogg.se/
Postat av: emma

men bosse du är visst inte som alla andra! du är UNIK!

2011-12-14 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0