Non stop kakor


Non stop chocolate-cookies Laddar...

 

smiley smiley smiley smiley smiley  

  • Tillagningstid: Över 20 min
  • Svårighetsgrad: Medel
  • Portioner: ca 24 stycken
  • Ingredienser

    Gör så här

    Sätt ugnen på 175°C.

    Blanda margarin, socker, ägg och vaniljsocker i en skål med elvisp eller i en matberedare så det blir en krämig smet.

    Blanda mjöl, kakao, bakpulver och salt. Rör ner mjölblandningen i äggsmeten. Blanda detta ordentligt till en seg massa.

    Klicka ut 2 msk smet till varje kaka på 2 plåtar med bakduk/bakpapper på. Lägg ca 12 kakor per plåt. Låt varje kaka få ett par centimeters mellanrum så att de kan flyta ut lite. Placera ca 5 Non Stop-knappar på varje kaka. Grädda kakorna i ca 15 minuter. Låt svalna på ugnsgaller.

     

    Betyg

    smiley smiley smiley smiley smiley

    totalt antal röster: 6


    Dom här kakorna bakade jag förra onsdagen tror jag, de vart supergoda! Det är oxå gott att ha med bitar med blockchoklad i kakorna =)


    Kommentarer
    Postat av: Josefin

    Jag måste prova det någon gång!:D

    2010-10-07 @ 18:46:11
    URL: http://wwwjosefiin.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Ditt namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0