När all snö dör och gården blivit vit. Då vet du att jag drömmer. Jag drömmer dig hit

I veckan så har jag praoat på café Lindell på universitetet. Det var roligt :)

Såhär ser det ut utanför mitt hus just nu!




En underbart vacker låt som gör så att jag vill snurra runt i snön, fråga mig inte varför ;)
Laleh - Snö



update:

haha jag hittade den här låten "rosor i snön" från filmen stjärnsystrar som man har sett typ tusen gånger men man aldrig tyckt var så jättebra x) Haha "jag heter Johanna. Jag heter oxå Johanna. Ja me..."
okej, ingen fattar om man inte har sett filmen.
Det fanns bara en sämst video som domhar filmat på tv

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

DEN SÅG JAG NÄR JAG VAR LITEN!! : D

2010-10-24 @ 21:19:19
URL: http://qhw.blogg.se/
Postat av: amalia

hhaha jag och kajsa sjöng den sången i kyrkan en gång! haha vi hade typ röda plastrosor med oss!!

2010-10-31 @ 23:24:55
URL: http://byamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0