ny dator!

Jag har nästan inte bloggat nått ju!
Skäms!
Har maaaassa bilder att visa, från julafton, vad jag fick och massa!
Jag har fått en ny dator! Av mina grannar som förövrigt är världens bästa (och det säger jag inte bara för att dom har gett mig en dator )
Jag håller just nu på ladda in alla bilder på bärbara hårddisken från min gamla dator som bokstavligt talat håller på rasa ihop, båda fästena till skärmen är borta så den är helt lös xD
Men nu har jag ju inga bilder på denna dator så det blir bara text!
och vet ni? Jag har word på den här datorn! På min gamla så råkade jag tydligen raderade den, och jag kunde aldrig ladda hem den (hittade den ingenstans!) men nu så har jag den! Halleluja!!


Kommentarer
Postat av: amalia

fick du datorn av hans erik som du köpte den dära choklad tomten till eller det var ju som massa saker, och maggan skulle få teet och hans erik godiset, haha? eller är den andra grannen en annan granne, åhhh vad jag svammlar, haha!

2010-12-31 @ 01:13:51
URL: http://byamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0